Sandwich-uri frantuzesti:

Bagheta frantuzeasca este folosita in franta pt.a realiza sandwich-uri.

Pana acum am testat urmatoarele sandwich-uri frantuzesti:

Jambon au fromage

Jambon crudite  sunca cu legume proaspete (crudite pt.ca legumele din sandwich sunt proaspete)

Jambon cru – jambon crud sincer nu mi-a placut prea mult;) e si un pic afumat

Ton crudite avec oeufs – e bun dar pe termen lung gretos:)

Ton crudite avec du beurre

Pastrami – pastrama cu maioneza, salata

Roti poulet, roti porc, roti boeuf

Jambon sec – e bun e sandwich cu sunca

Jambon avec emmental (branza elvetiana) sunca cu cascaval de fapt.

Jambon rustique (pui , maioneza si o chifla crocanta;) )

Am mancat si saucissons asemanator cu salamul de sibiu.

Am mancat si saucisse carnati frantuzesti, saucissons precum si chorizo un fel de babic picant (specialitate spaniola).

Tomate farcie – este o rosie umpluta cu carne f.buna;) (asemanator ardeiului umplut dar e ca o piftea in interiorul rosiei e super buna).

Rosebeef (maioneza , carne de vita, salata si rosii – e echivalentul englezesc pt.roti boeuf super bun acest sandwich)

Marguese – carnati specialitate spaniola la moda in Franta carnati proaspeti picanti

Chipolatas a l’herbe sau normal – carnati proaspeti specialitate frantuzeasca am mancat ambele variante

Anchois marines – ansoa peste marinat f.f bun

Carnati Toulouse – in mat de porc sunt carnati mari in mat de porc si putin sarati

Cotlete de porc Louis d’Armel – mi-am prajit sunt f.f gustoase

Saucisse seche – un fel de babic dar in mat de porc saucisse e ceva intre babic si caltabos ca gust

Champignons a la Grecque Pierre Martinet – ciupercile favoritele mele (salata de ciuperci in sos de rosii)

Macedoine de Legumes (Claude Leger) – contine morcovi, mazare, fasole verde (haricots verts), flageolets (fasole alba)

Salata Strasbourgeoise (La belle Henriette firma) – contine cartofi, saucisse (carnati), macedoine asezonata (cam ce contine si salata macedoine)

Dulciuri:

Crepes (clatite ) cu nutella, crepes du beurre et sucre (super buna), crepes avec miel (clatite cu miere)

Tarte aux abricots (tarta cu caise)

Tarte aux myrthilles (cu coacaze)

Tarte aux pommes (cu mere)

Tarte aux framboise ( cu fragi)

Pain au chocolat

Choix a la creme super buna (simpla si cu ciocolata)

Tarte Normandie – e extraordinara prajitura asta!!! placinta cu mere cu crema de vanilie;)

Tarte Monge – tarta cu fructe de padure e mare si gustoasa

Capucine

Charlotte avec chocolat

Tarte suisse tarta cu bucati de ciocolata presarate