Am luat linia 3 de metrou am coborat la statia Opera. Am vazut opera din Paris, apoi am luat-o pe bulevardul operei la dreapta(in zona liniei de metrou 7 Pyramides) am gasit strada saint-honore am ajuns in Piata Piramidelor unde se afla statuia Ioanei d’Arc apoi am vazut muzeul Luvru, podurile de pe Sena , Conciergerie (palatul de Justie), catedrala Notre Dame de Paris, piata Bastiliei (practic din Bastilia nu a ramas decat o coloana ) si piata, insula Saint-Louis (care urmeaza dupa Conciergerie si Notre Dame), podul Marie si cartierul Marais.

Am vazut si Hotel de Ville este o piata f.frumoasa.

Deasemenea exista les bouquinistes antiquaires (se pot cumpara carti anticariat in zona podurilor de pe sena), se pot face plimbari cu vapoare pe sena , te poti plimba pe cheiurile Senei fiind f.aproape de Sena, practic imaginati-va Sena urmata de un pod continui sa mergi dai de alt pod peste Sena si tot asa.

O sa adaug si poze cu timpul.